Oklarla düşünmek Puzzle haritası, – 1.19.4

“Logic-based bir bulmaca oyunu olarak, “Thinking with Arrows”, oyuncuyu her biri yaratıcı bir şekilde tasarlanmış bulmaca odalarında zeka, çeviklik ve hızlı düşünme kullanmaya teşvik eder. Oyuncu, okları ateşlemek ve yüzeylere teleport olmak için önceden yerleştirilmiş dağıtıcıları kullanarak başlar, ancak daha sonra yayı alır ve sınırsız hareket özgürlüğü şeklinde haritanın tam hakimiyetini kazanır.

Oyuncu kendisini bilinmeyen ve gizemli bir tesis içinde bulur, siyah taş, kuvars ve lav dolu. Oyuncu, okları kullanarak teleport etme mekaniği etrafında tanıtılır, aynı zamanda her şeyin arkasındaki zekâ merkezi gibi görünen, “Brutus” adında bir piglin brute tarafından yapılan testler hakkında çok hevesli olan bir karakter. Oyun boyunca oyuncu, Brutus tarafından konuşulan diyaloglarla eşlik eder, oyuncuya oyunun bazı bölümlerinde yardımcı olur, ancak diğerlerinde yalnız bırakır. Oyuncu, tesisi terk etmeden önce 10 odadan oluşan bir dizi görevi yavaşça tamamlayacaktır ve bu da onları inşa edilen bastionun içindeki sert ve harap Nether boyutuna açar. Oyuncu, aşağıda listelenen mekanikleri kullanan uzun bir parkur haritasını ve kaçışlarından sonra oyuncunun numaraları ile ilgili olduğunu söylediği bir baş düşmanı olan iki daha fazla seviye oynar. Bunun tamamlandığında, oyuncu Nether portalına teleport olabilir, bu da oyunu tamamladıktan sonra sona erer.

Mekanikler:

  • Oklar: Oyuncuyu belirli yüzeylere teleport eder. Normalden daha fazla hasar verir (yayı yarıya çekmek bile 20 kalbe kadar hasar verebilir).
  • Pürüzsüz Kuvars: Ok bir yüzeye çarptığında oyuncuyu doğrudan ona teleport eder.
  • Nether Kuvars Cevheri + Akasya Basınç Plakası: Ok bir nether kuvars bloğuna ateşlendiğinde, oyuncunun cevheri teleport edebilmesi için bir akasya basınç plakası bulması ve etkinleştirmesi gerekmektedir. Herhangi bir akasya basınç plakası, oyuncuyu nether kuvars cevher bloğuna saplanmış en yakın oka teleport edecektir.
  • Lav: Yavaş yanma etkisi uygulamak yerine oyuncuyu anında öldürür.
  • İskeletler: Temel olarak hareketsiz kalarak ve oyuncuya yakın mesafelerde onları hemen düşük sağlık seviyelerine getirecek güçlü oklar ateşleyerek taretler gibi hareket ederler. Ancak yay ile onlardan kurtulmak kolaydır.
  • İnci Beyazı Kurbağa Işığ

Düzen:

  • Oyuncu “/tag @s remove haveJoined” yazarak 1. seviyeden başlayabilir. Bu, ölüm ve ok sayılarını, oynama süresini sıfırlar. Bu 3 ayar arasında geçiş yapmak için envanterdeki “Görünüm Puanını Değiştir” adlı öğeyi kullanın.

Kurallar:

  • Oyun modu değiştirme veya komutlar dışında herhangi bir türde hileye izin verilmez (haritayı yeniden başlatma dışında)
  • Bu haritayı oynamak için modlar, datapack’ler veya eklentiler gerekmemektedir
  • “Kazanmak” için oyuncu, patronu yenerek ve portaldan geçerek sonundaki çimenli orman bölgesine ulaşmalıdır
  • Hile yapmamak kaydıyla oyuncu, düzeltmeye uygun görünmese bile herhangi bir mekanik veya çözümü kullanabilir.

Bu oyun, Portal serisinden büyük ilham almıştır.

Bu haritayı kontrol ettiğiniz için teşekkür ederiz! Umarım hoşunuza gider! İyi şanslar ve iyi eğlenceler!”

İlk yorumu bırakın